Rabu, 18 November 2015

Biarkan makanan menjadi ubat anda dan Perubatan Menjadi Makanan Anda

Biarkan makanan menjadi ubat anda dan Perubatan Menjadi Makanan Anda

Tradisional berbanding Kesihatan Alternatif.

Selalunya kita bertukar kepada perubatan tradisional untuk menetapkan apa yang rosak. Saya adalah seorang juara perubatan tradisional, tetapi juga memperjuangkan perubatan alternatif apabila ia akan mencukupi untuk mendapatkan apa yang badan kita memerlukan untuk fungsi optimum. Apabila badan kita disokong dengan cara yang akan membolehkan pembaikan diri, kerap mereka boleh mendapatkan pekerjaan yang dilakukan dengan menggunakan cara semula jadi.

Hippocrates, bapa perubatan dinasihatkan "Biarkan makanan menjadi ubat dan ubat menjadi makananmu." Saya ingin menghabiskan sedikit masa membawa nasihat-temurun untuk abad ini dari segi relatif. Simpulan bahasa ini merujuk kepada pembaikan badan yang berlaku pada tahap sel. Selalunya kita menggunakan perubatan tradisional untuk menetapkan apa yang rosak, dan bukannya memudahkan pembaikan diri badan kita. Bioaktif yang tinggi antioksidan dan iridoids mengandungi faktor bina badan yang bekerja sama dengan cara teka-teki berfungsi. Pertimbangkan: Anda mempunyai teka-teki, tetapi bahagian yang hilang. Untuk membaiki atau membuat teka-teki seperti yang diharapkan, anda akan perlu mengisi sekeping unik. Sebaik sahaja anda telah berbuat demikian, teka-teki anda selesai, ia secara keseluruhan, komposit bekerja, semua kepingan pujian mengikut cara yang di mana mereka telah dimaksudkan.

Oleh itu, ia adalah apabila kita berat sebelah mengenai pilihan kita memilih untuk mengoptimumkan kesihatan kita. Adakah kita benar-benar memaksimumkan apa yang boleh kita lakukan? Badan sentiasa berada dalam keadaan berubah-ubah. Mereka memproses tenaga ditelan yang kemudiannya digunakan dalam satu ringkasan aktiviti bertujuan untuk memberi manfaat kepada badan. Memecahkan dan membina rizab pada tahap sel adalah berterusan, serta pengendalian operasi harian yang merupakan sebahagian daripada fungsi badan secara keseluruhan. Kita, kita boleh berfungsi secara optimum badan-badan ', tetapi kita? Kita boleh buang pilihan dengan tidak memilih mereka. Jika anda membaca artikel ini, anda berminat untuk menjadi proaktif mengenai kesihatan anda ... Sentiasa ingat, aset yang paling besar adalah diri kita sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar