Rabu, 18 November 2015

Herba Asli Untuk fibroid

Herba Asli Untuk fibroid

Fibroid jarang berbahaya yang menjadikan mereka satu keadaan yang ideal untuk merawat secara semulajadi. Malah, terdapat pelbagai pilihan untuk mempertimbangkan dan memberikan anda menerima pengesahan dari doktor anda bahawa fibroid anda memang tidak berbahaya (seperti yang majoriti adalah) anda boleh mempertimbangkan untuk menggunakan herba semula jadi untuk fibroid.

Sebelum mengulas lebih lanjut mengenai jenis-jenis herba yang anda boleh cuba, saya mesti tegaskan kuat bahawa pada pendapat saya, manakala sesungguhnya ada tempat untuk ubat-ubat herba untuk merawat fibroid, ia harus dilihat sebagai satu bahagian daripada strategi keseluruhan dan tidak digunakan dalam pengasingan untuk hasil yang terbaik. Jika anda memutuskan untuk menggunakan herba sendiri, anda mungkin bernasib baik untuk mendapatkan kelegaan simptom, tetapi anda tidak akan mengecut dan menyembuhkan fibroid anda dalam jangka masa panjang kerana anda tidak akan telah dihapuskan punca.

Pastikan anda mendapatkan herba semula jadi anda untuk fibroid dari sumber bereputasi sebagai "semula jadi" tidak semestinya bermakna "selamat"! Beberapa ubat yang paling mujarab yang diketahui oleh manusia datang daripada sumber semula jadi, tetapi boleh membunuh apabila digunakan dengan tidak betul. Anda hanya perlu memikirkan opiates dan juga ubat aspirin yang rendah hati berasaskan.

Milk Thistle

A pembentukan toksin hati dipercayai menyumbang kepada fibroid dan herba ini adalah sangat baik untuk detoksifikasi hati dan pembaikan.

Burdock

Akar Burdock telah terbukti mempunyai keupayaan tumor kebakaran apabila diuji ke atas haiwan. Digunakan pada dos yang dikenali selamat, ini boleh diambil untuk membantu mengecut fibroid

Vitex

Boleh membantu untuk mengawal selia hormon. Keperluan yang perlu diambil jangka panjang untuk melihat hasil

Red Raspberry

Great untuk mengawal pendarahan berlebihan dan dipercayai meningkatkan nada rahim

Poke Root

Menggosok minyak akar aduk ke abdomen boleh membantu untuk menghentikan kelembutan. Jangan ambil dalaman seperti yang dapat membahayakan

Herba semulajadi atas untuk fibroid boleh membantu, tetapi mempertimbangkan untuk menggunakan mereka sebagai sebahagian daripada strategi holistik untuk hasil yang terbaik mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar