Rabu, 18 November 2015

Mendapat Berkenalan Dengan Vertigo

Mendapat Berkenalan Dengan Vertigo

Ramai mempunyai masalah pening dan mereka dapat merasakan kepala mereka mengelilingi dan ini boleh memberi keadaan tidak seimbang untuk beberapa ketika. Ini adalah kesan vertigo.

Keadaan vertigo tidak sama sekali penyakit yang serius. Ini tidak akan membawa kepada masalah kesihatan secara berbahaya. Masalah ini mungkin dirasai untuk jangka masa yang pendek. The pening yang dirasakan dalam tempoh masa ini mungkin tidak berkaitan dengan vertigo tetapi ada penjamin yang pening perasaan adalah penting dalam gayat.

Vertigo adalah suatu keadaan yang berlaku kerana kebingungan dalam otak. Ini berlaku di dalam otak apabila mata dan telinga memberikan maklumat lawan. Otak seterusnya menyebabkan pening. Apabila seseorang merasa pening ini akan menjadi faktor yang akan membawa kepadanya.

Jenis-jenis vertigo Vertigo boleh dibahagikan kepada tiga klasifikasi. Jenis yang terkenal adalah vertigo yang positional. Apabila kepala condong pada pose tertentu pening dirasai.

Bentuk kedua adalah jenis yang secara spontan berlaku. Ini berlaku apabila terdapat isu dalam telinga dalam dan ini dirasai dengan rasa muntah.

Bentuk yang ketiga ialah vestibulopathy Berulang di mana akan ada banyak kerosakan yang membawa kepada keadaan pening untuk minit ke jam. Faktor yang tepat tidak boleh dimanipulasi.

Gejala vertigo Terdapat pengenalan tertentu bagi setiap bentuk dan dalam setiap loya isu adalah gejala. Gerakan refleks mata adalah gejala utama. Gejala ini mungkin berterusan. Dalam vertigo spontan kesan yang boleh kehilangan pendengaran.

Gingko biloba adalah salah satu ubat yang baik yang semula jadi dan boleh menghalau tanda-tanda penyakit ini. Ini adalah sangat halus dan boleh meningkatkan aliran darah di dalam badan pada berbagai-bagai. Ini juga boleh mengusir perasaan pening. Mengambil air yang banyak akan membantu sangat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar