Rabu, 18 November 2015

Getaran Perubatan dan Patch Aura

Getaran Perubatan dan Patch Aura

Sesetengah orang mengatakan ubat getaran adalah perubatan di masa hadapan. Pemahaman asas fizik, semua yang terdiri daripada atom dan bergetar pada frekuensi yang tertentu membantu kita untuk memahami sains di sebalik perubatan getaran. Bunyi getaran pada frekuensi yang berbeza yang ditafsirkan oleh gegendang telinga anda dan diterjemahkan oleh otak anda. Penglihatan getaran yang ditafsirkan oleh mata anda dan diterjemahkan oleh otak anda. Homeopati adalah getaran bahan-bahan yang ditafsirkan oleh sel-sel anda untuk kesan terapeutik. Kita telah memasuki usia homeopati digital dan perubatan getaran.

Sains kini menyelidik dan membangunkan teknologi untuk membantu badan dalam mendapatkan semula keseimbangan frekuensi getaran yang betul untuk memulihkan kesihatan. Aura Patch Sistem Terapi hanya seperti teknologi. Dibangunkan oleh Dr Richard Hunt, PhD., Patches Aura adalah isyarat digital dicetak ke metalized, patch biodegradable yang anda pakai pada kulit anda. Patch datang dalam pelbagai jenis terapi untuk menangani pelbagai jenis masalah dan cabaran kesihatan yang dihadapi rakyat hari ini.

Patch memancarkan tenaga dalam bentuk kekerapan didapati daripada penyelidikan ke atas setiap keadaan tertentu yang setiap jenis terapi mewakili (misalnya terdapat patch untuk edaran, untuk tidur, untuk selsema, untuk candida, dan untuk sakit sendi hanya untuk menamakan beberapa). Kajian ini dilakukan ke atas perbezaan antara frekuensi yang orang-orang yang sihat untuk terapi tertentu sedang dikaji mengeluarkan, berbanding frekuensi hilang dari orang-orang yang menderita dengan keadaan atau kekurangan kesihatan. Patch menawarkan kekerapan sihat yang badan anda boleh menerima jika ia memerlukan mereka, dan dengan itu memulihkan kesihatan. Tiada bahan kimia dan tiada kesan sampingan. Patch adalah selamat dan berkesan.

Patches Aura, tidak seperti ubat-ubatan banyak tidak bertujuan untuk digunakan bagi tempoh masa yang lama. Bergantung kepada situasi peribadi anda sendiri anda mungkin perlu memakainya untuk mana-mana dari satu hingga enam bulan untuk memulihkan kesihatan dan keseimbangan. Kebanyakan terapi dipakai selama 30 hingga 90 hari. Anda boleh memilih untuk memakainya semula dari semasa ke semasa untuk memulihkan energetika anda jika anda mendapati bahawa anda perlu.

Ia adalah menarik bahawa sains adalah mencari keadaan seni, penyelesaian bukan invasif kepada masalah kesihatan. Penyelesaian yang tidak mempunyai kesan sampingan dan tidak menyebabkan kebimbangan mengenai kimia dan interaksi ubat. Perubatan getaran dan ubat tenaga semakin diterima oleh lebih ramai doktor dan profesional perubatan dan adalah harapan masa depan penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar