Rabu, 18 November 2015

Fight jalan Ekzema Asli!

Fight jalan Ekzema Asli!

Jika anda berada dan Ekzema pesakit, anda perlu untuk mencari ubat untuk itu. Anda mungkin mendapati diri anda mencuba di kaunter krim mahal atau yang ditetapkan oleh dermatologi anda. Ini boleh bekerja, tetapi ingat secara semulajadi adalah lebih baik. Berikut adalah beberapa cara semula jadi untuk merawat Eczema yang telah terbukti berjaya.

Mandi atau Pancuran Betul

Untuk merawat Eczema betul salah satu elemen adalah untuk mandi atau pancuran dengan betul, ini juga akan menghalang wabak lanjut. Hadkan masa mandi atau mandi anda hingga tujuh minit atau kurang. Gunakan air suam tanpa buih tambahan. Syampu No wangi, dingin, atau sabun boleh digunakan. Untuk mengekalkan kelembapan yang digunakan kulit anda semua krim asli dan losyen.

Minum Air Lebih Daripada Biasa

Minum lebih daripada lapan gelas air setiap hari. Dengan menggunakan air panas untuk mandi atau pancuran anda membantu kulit anda mengekalkan kelembapan. Sentiasa ingat untuk melembapkan kulit luar, tetapi ingat untuk melembapkan bahagian dalam dan. Untuk mencapai ini banyak minum air. Ini akan menjadikan ekzema, lebih mudah untuk menguruskan.

Mandi Dalam Oatmeal

Ia dinyatakan di atas untuk mandi pendek dan mandi. Satu pengecualian kepada peraturan itu adalah apabila ia datang kepada Oatmeal. Mandi oatmeal boleh menenangkan kulit. Produk Oatmeal boleh didapati di kedai-kedai tempatan. Oatmeal rumah akan bekerja sama dengan baik. Dalam tab mandi yang penuh dengan air suam hanya menambah 3 cawan Oatmeal.

Apa yang Anda Makan Adakah Penting

Menyimpan log apa yang anda makan akan membantu anda merealisasikan apa makanan dicipta wabak. Menyesuaikan diet anda dengan sewajarnya, menghapuskan makanan yang menyebabkan wabak.

Minum An Tambahan Semua Vitamin Asli

Semua vitamin tambahan semulajadi telah terbukti membantu merawat ekzema. Penyelidikan dan mengetahui mana yang benar-benar membantu Ekzema. Minyak Ikan, Vitamin E, Vitamin C dan semua telah berkesan. Anda boleh mendapatkan ini di lebih produk kaunter. Mereka juga terkandung dalam makanan semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar